Bytesmarknad på Focus!

20110924154 (MMS)

Elmina 1,5 år, GLAD över sin gunghäst!! Idag har vi fyndat!=) 
Vinterkläder till tjejerna, check< Jeansleggins, toppar och koftor, check< + En stor gunghäst i trä som Liv valde ut! Hon har slutat med nattnappen helt och fick välja vad hon ville av leksakerna. När vi kom hem gav hon den till sin lillasyster... Rart<3 Hela kalaset gick på dryga 200 kr, bäst av allt är endå att ha överdragsbyxor och overaler klart innan kylan och att de va så snyggt och välvårdat. Min kära mor har dock köpt nya vinterjackor & fodrade stövlar till barnen, detta gjorde hon i maj när det va 70% Rea! Är nog från henne jag fått min näsa för fynd.;) Nu blir det att åka upp till stan och inhandla kvällens lördagsgodis! Hoppas ni har en mysig helg fina ni? Over and out £lli£

Kommentarer
Angelica säger:

Vad kul att du hittade till min lilla blogg.

Alltid kul med lite nya ansikten och nya bloggar.

Ja visst är det ett fint namn Livia!!

Ha en fortsatt skön kväll

Angelica!

2011-09-25 | 20:24:48
Bloggadress: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback