Kvällsmänniska...



Du tror jag sover, men det gör jag inte! JAG GLIIDER...;))

♥Gurra

Riktigt "hund" väder ute, skulle invigt mina nya löpar thigts ikväll
med Carro men vi hoppa det! hoppas på bättre väder imorgon...
Blåser storm ute, tänt ett sjugotal värmeljus och ska nu se en
zombiefilm!! Inte mitt val;)) men det var antingen den eller en
Rysk krigsfilm, *suck*... Ska försöka lägga
mig före 11 ikväll, är dålig på detta. Inser varje morgon att det var
en dålig ideé att sitta uppe och glo...:P Klockan ringer snällt 05.15
imorgon så Trevlig Kväll!!=)


♥Over And Out

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Haha, men så mysigt det ser ut!!

Här är det också riktigt ruskväder..



Kramar

2011-09-13 | 22:45:01
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Maria säger:

Vilken mysig bild på fina katten!

Det är ett riktigt skit väder just nu. Undra vad alla fina höstdagar har tagit vägen?



Kram Kram

2011-09-14 | 20:17:57
Bloggadress: http://sagafia.se
Linda säger:

Vilken söt bild på missen(: ses på fredag! pusss o kramiz.

2011-09-14 | 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback