Life is the Most Spectacular Show on Earth



Water for Elephants...

Jag ville se den storfilmen alla talar om. En film med skådespelare av världsklass.
Man kan inte annat än förvänta sig stordåd. Robert Pattinson och Reese Whiterspoon,
vad kan gå fel lixom??;)
Filmen tar mig in i cirkusens magiska värld. Känslor är en underdrift!
Slutet av filmen satte mig nästan i tårar. Jag kan bara säga ett ord:
SE DEN!!




Water for Elephants är underbar. Var beredd på en känslomässig bergochdalbana
och var beredd på en del otäcka och starka scener med djur och människor...
& Rosie  - Du är magisk

Fredagsmys på er ALLA.         ♥Over And Out
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback