Så var det Klippt!



När jag hämta Livia & Elmina idag på dagis fick jag en mindre
CHOCK!!
Livia hade lekt frisör och klippt av en massa hår på sidorna,
en tvättäkta "hockeyfrilla"... Dagisfröken var röd i ansiktet och
skämdes, Livia var röd hon med. Det var bara att sätta saxen i
håret väl hemma och det fick bli en kort page, med kortare i bak,
lite trendigt sådär. Blev väldigt bra och jag tror det passar henne
väldigt bra. Elmina blev så avis att jag fick klippa henne i likadan
frisyr också!!

♥Nyklippta tjejer:



Har ni någon hårresande histori..??

Ha det Gott nu sötnosar.



♥Over And Out

Kommentarer
sara säger:

vad söta de blev=) trots missöden. min llilla syster snaggade lugen lagom till skolfotot i 1an. de gick inte fixa till ;) men en rolig historia nu 15 år senare

2012-04-26 | 21:14:45
Linda säger:

Det ser ju jättebra ut! duktig du är.

Jag klipte min lillebror en gång, inte

poppis alls hihi.

2012-04-26 | 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback