Namnsdags kalas!


Idag har vi firat tjejernas namnsdag ( mellannamn ) SIGNE.
Ett namn de båda delar med min mormor som gick bort ett par dagar efter Livia föddes.
Min mormor låg på KSS samtidigt som mig, hon i blodförgiftning, jag i förlossningsvärkar.
Tre generationer... Tidevarv komma, tidevarv försvinna...

Det har blivit en kär tradition att uppvakta flickorna ( de har ju inga namnsdagar på sina tilltalsnamn )
Samt att hedra, minnas och sammlas till bords med en massa gott.

Åt dessutom tårta med mycket gott samvete, Bella & jag tog en tur ut på landet idag till fots,
närmare 1, 4 mil... Då kan man unna sig en hel del.
Det är verkligen skönt att kommit igång med träningen på allvar efter semester slapp.
Nu KÖR VI!!!!

Lite bilder:
 
 
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback