24 månader...


ELMINA

Imorgon fyller min lilla "bebis", min mini, mitt lilla troll
2 år. 24 månader går FORT... Tittar på bilder, från hon
var nyfödd och hjälplös tills hon kunde sitta, äta, krypa
och sedan tog sina första steg på den långa resan vi kallar
LIVET.♥ Vid 1 år började du dagis, leka, prata i meningar vid
18 månader, springa, hoppa och nu kissa pottan. Tänk vad
mycket som händer på 24 månader i ett litet barns liv.

Min ELMINA, du förgyller, förskräcker och oroar din mamma
och pappa ständigt med dina hyss!;) Så full av liv och spring
i benen, så mycket ord, prat och sång. Våran bebis börjar bli
STOR! =) Är så tacksam att jag får följa med på din och stora
systers resa i att utvecklas, växa och lära er att bli små "stora"
människor. Se kärleken mellan er, den respekt ni har för varandra
men också medla i era syskonbråk!♥ NI ÄR VÅRT ALLT!! =)

24 månader i bilder...











♥Over And Out

Kommentarer
helena säger:

Grattis till stora tjejen:-)

2012-02-08 | 11:16:24
Bloggadress: http://helenuz.blogg.se/
Maria säger:

Ett stort GRATTIS till Elmina på födelsedagen!

2012-02-08 | 21:35:49
Bloggadress: http://sagafia.se
Anonym säger:

grattis till mini<3

2012-02-11 | 00:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback