Five minutes of fame?



Nlt, Alltså Nya stadens Länstidning hade försökt nå mig idag under
tiden min mobil legat på ljudlös när jag befann mig på seminariumet
på högskolan... Orsak, De ville träffa mig och skriva en artickel ang
mig och min kommande trettioårs dag nu på Lördag..?!
Min första tanke var att de ringt fel men det finns ingen annan i Sverige
( eller i hela världen med mitt för och efternamn. ) Sedan kände jag
väl att det måste vara extrem nyhetstorka för att slösa bläck och tryck-
svärta på mig. Tråkiga, vanliga lilla mig...

De tyckte att jag var intressant, att jag var en posetiv tjej som hunnit
med mycket trotts att jag var så ung och att det var kul och se att
man klarar studier blandat med barn, djur, hus och familj...

Men, detta gör ju inte mig unik, vet många som balanserar både företag,
välgörenhet och familjeliv med bakbundna händer!! Vi kvinnor kan det
där med multitasking.;))
Vet inte hur jag ska göra, får panik bara att tänka på det! Men det klar,
ska man ha sina fem minuter i ramplyset så gäller det väl att passa på???

Det som kan locka lite är att få lite extra uppmärksamhet i samband med
MIN DAG! Jag menar, hur ofta får vi mammor det? Vi gör ju allt för alla
andra hela tiden... Ush va svårt!!








♥Over And Out

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Vad spännande!! Klart du ska tacka ja! Och sen visa oss i bloggen såklart ;)



Kramar

2012-02-13 | 20:35:38
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback