Stilikon; Lauren Conrad.






* Bild: Lånad av Goggle.


...I vår tänker jag efterlikna Lauren Conrads klädstil,
Jag har endast sett ett par avsnitt av "The Hills" på Mtv
men hon figurerar flitigt i tidningar och är en känd omslags-
modell. Många vill efterlikna hennes svala, enkla och eleganta
stil. Något jag tycker kännertecknar henne är att hon ser så
svspännd ut! Att hon lixom trivs i sin kropp, med sina kläder
och är nöjd med livet. Att hon var de mest sympatiska i serien
har säkert sin betydelse för hennes otroliga framgångar som
designer och mediakändis. Att vara en sur, elak och baktalande
drama Bitch är SÅÅ 2009,, UTE,, UTE,, UTE!!!

Hon har för övrigt färgat håret mörkt och klippt sig i en längre
page, otroligt snyggt! men jag föredrar de låånga guldfärgade
lockarna i vår på mig själv...


Har ni någon stilförebild IKON???




♥Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback