En underbar Helg!



PRESENTER:



Jag fick bl.a:
♥Sju olika tulipanbuketter i härliga färger. ♥Rosa blommor från farbröderna. ♥En Stor vacker murgröna
på båge från fina Ariana, Åsa, Anna & Lisa. ♥
Söt kakburk i glas & chokladpraliner från Vesna.
♥Vita dessertskålar, Tattuering, Chokladaskar och silverhjärta med barnens namn ingraverat av
maken J & barnen. ♥Presentkort, blommor & vin från syster o bror m.fam. ♥Silevrsmycke och
söt ask från Jennie. ♥Grå Påslakan dubbelsäng med texten "Amore Vincit Omnia", armband 
& vackra ljuslycktor av mamma.♥




En helt fantastisk födelsedag... Ja, hela dagen var helt perfekt igår. Redan på morgonen när
tjejerna och maken kom med frukost på sängen till det var familje KALAS med mor, syster och bror
och deras barn. På kvällen var det tjejfest och utgång,självklart kommer lite bilder men jag har inte
hunnit lägga in dessa än. Är lite trött idag,Sandra och jag satt uppe inatt och smaska i oss resterna
 av smörgåstårtan och prata!;)Klockan var närmare fem i morses innan vi lade oss så det blev inte
många timmars sömn,men det var det VÄRT för vi hade såå skoj! Det gäller att passa på när det kan
gå långt imellan man träffas. Är så TACKSAM för ALLT FINT jag fått i present och alla vackra blommor.

Nu ska jag skriva ut min tenta, bara redigeralite och kolla rättstavning.
Dedline imorrn kl 12 och Trollhättans universitet hela dagen så nu säger jag
*GOD NATT & SOV SÅ GOTT.*


♥Over And Out

Kommentarer
Johanna säger:

Hipp hipp hurra i efterskott!! Vad mysigt det såg ut på bilderna! Och vilken snygging du är! Stora kramar gumman!

2012-02-26 | 20:41:31
Bloggadress: http://mamabloggen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback