Fodralklänning

 
Fodralklänning

Silkeslen, figurnära fodralklänning med en halglansig finish. Avtagbar tygblomma fram.
Avskuren i midjan och dold dragkedja bak. Smala, elastiska och reglerbara axelband.

PRIS: 99 :- Kr på REA`n =D



Klicka hem en i st. 36. Det blir en tidig present till mig själv inför min trettioårs dag den 18 Februari.
30...! Va inte det "tanter" i kortklippt hår med glasögon och stickade polotröjor med råttfärgat hår?
När man fyllde 20 trodde man att man visste allt, kunde allt och såg Världen med de "rätta" ögonen.
Idag vet man bättre! Jag visste inte ett skit, nada, jota, zero!! Lär mig något nytt varje dag och det
är det som kallas livet och att vandra på stigen mot kunskap, erfarenhet och förhoppningsvis nå dit
man vill. - Det är inte målet som är det viktigaste utan resan dit...

Men lite åldersnoja har jag: - "har kinderna alltid sett så "degiga" ut, är inte bekymersrynkan i pannan
lite djupare och ser jag inte lite trött ut..?" ;)) Lite så går tankarna när jag har en dålig dag, dagarna
före mens...
Men förövrigt har jag uppfyllt ALLA mina mål! Det jag ville uppnå innan trettio:
*Plugga på högskolan. *Gifta mig i kyrkan. * Få barn! ( minst en dotter ) * Ville ha djur, trädgård och
en stor familj. ( Den biten har jag uppfyllt med råge. )
Ett plus i kanten är också att jag idag är i betydligt bättre fom än när jag var 20!! Klädstorlek 34/36.
Motionerar och äter sunt, vågen står runt ^ 57kg och jag har varit rökfri i snart fem år!!  =)
Att man mår, känner sig och har det bra är ju faktiskt det viktigaste av allt i livet!!♥



                                                                        
                                                                                   ♥Over And Out
                                                                                      

Kommentarer
Mamma till William och Wilma säger:

God kväll söta..Bra skrivet gumman..Dok har jag aldrig haft ålders noja o det är ja glad för..tycker man blir klokare med ären..Ha en mysig kväll..snygg klänning..kram kram

2012-01-03 | 20:09:24
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Jag fyller också 30 i år och jag känner igen den där åldersnojan ;)

Väldigt inspirerande inlägg!



Kramar

2012-01-03 | 22:20:37
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Linda säger:

Vi blir ju bara snyggare och klokare för varje år har vi jue sagt!!;-) Puss

2012-01-03 | 23:21:18
Maria säger:

Bra inlägg!

Klänningen är super snygg.

Våran hund är en Jack Russell.



kram kram

2012-01-04 | 21:22:24
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback