Stormvindar och tvätthögar...



♥Våran lilla Bella Bus.♥


Stormen EMIL lade sig och i eftermiddag titta solen fram, visst jag älskar våren...
MEN INTE I JANUARI!!
Bella och jag tog en lång promenad runt sjön innan det var dax att fortsätta plugga.

Kvällen har spenderats med tjejerna framför bolibompa.
Känns konstigt att maken jobbar på kvällar och nätter, att lägga barnen är inga problem
det är mera efter 8, när de sover sött i sina sängar som saknaden sätter in.

EGENTID..! vad är det lixom?? Tvättat två maskiner ikväll, lekt med voffen i trädgården,
vikt in tvätt och moppat alla golv. Bytt gardiner i två rum... Kl 21.50 var jag klar! WoW,
en hel timma "fritid" innan det är dax för sängen typ...;))


*God Natt*  
               ♥Over And Out

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Haha, ja den där egentiden funderar jag också över :)

Är den liksom inräknad när man tvättar, går på toa och städar?



Kramar

2012-01-06 | 22:52:34
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Veronica säger:

"egentid" är den man får när man låser in sig på toa... Knappt då heller... hehe...

2012-01-07 | 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback