Med Kärlek

20120617390 (MMS)

Choklad är alltid en uppskattad gåva. Min man lämna den till mig för vår bröllopsdag. Vi är måånga mil ifrån varandra men endå har han aldrig känns närmre. Han ringde igår, de hade fått berätta om sig själva inför kursstarten, han hade sagt att hans förebild i yrkes och privatlivet var hans fru. Det var det finaste någon någonsin sagt om mig. Kärlek.
 Igår var dock lite av en sorgens dag, vi fann en av kattungarna död. Den stora ljusgråa tjejen. Navelsträngen hade inte torkat ut som på de andra två, de verkar friska och pigga. Elmina var med och jag tog beslutet att ropa in Livia också. Det kändes bra att de fick se kissen och förstå vad som hänt. Som vanligt så hanterar barn saker betydligt bättre än många vuxna. Vi begravde Kattis i en liten låda i trädgården. Över plantera vi tre solroser och en röd mini ros. En vacker men sorglig stund.
 Over And Out £lli£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback