Page Page Page



♥ Den korta & mellankorta Pagen:


♥Den längre "utväxta" Pagen:


♥NOSTALGI; 1990 - tals Page:


♥Härmapa? Den mest kopierade Pagefrisyrerna:

*BILDER: Google.

Som ni kanske förstår av bilderna ovan går jag i "byta frisyr tankar".
Eller byta frisyr är kanske fel ord; mitt hår är bara långt, lååångt och
ja sa jag långt?;) Någon knut ibland, slarvig toffs eller lockar vid party
annars rätt trist nu... Det kändes som det var dax för något nytt, mitt
hår växer dessutom 1 - 2 cm i månaden ( mer på sommaren ) så det
växer ju alltid ut om man inte blir nöjd. Men det är lite svårt, det tog
fyra år att få det ner till midjan sedan klippte jag av det 10 - 15 cm och
den längden har jag kört i flera år nu...

På måndag blir det mys med bästa Sandra, Sushilunch på stan i Trollis
och ett klipp, hur mycket vet jag inte än...? FEG!!;)


Vilket är erat mest vågade klipp?? =)


♥Over And out

Kommentarer
Linda säger:

Du skulle passa i en långre page med lite guldiga slingor närmast ansiktet. ;-)

Värsta klippet jag gjort var luggen som blev för kort, att jag dessutom har självfall hjälpte ju inte till. Fy, såg inte klok ut asså.



Kram Kram

2012-03-15 | 15:39:20
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror säger:

Jag är också sjukt sugen på att klippa mej :) Gillat verkligen Jennifer Anistons pagefrisyr.

Mitt mest vågade klipp var nog när jag rakade av mej håret helt, eller ja typ 1 cm hade jag kvar.. Det var inte meningen att det skulle blir så kort, men så blev det..



Kramar

2012-03-16 | 20:48:17
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback