Personligare Påskägg;








Ni vet de där "fädiga" plastäggen man kan få vid påsk med chokladbitar och annat godis I, de är ju inte
så roliga efter att godiset tagit slut... Förra året sparade jag ett sådan plastägg och idag fick jag för mig att
göra något roligt med dem. Klädde insidan av äggen med svartvita bilder, dessa franska damer och texter
hitta jag på goggle och skrev ut. När äggets insida var täckt satte jag ihop de två halvorna och dekorera
med ett vackert spettsband, en rosett och två kycklingar...

Nu står de i köket och väntar på att det blir påsk så de får fyllas med godis till påskkärringar,
påskharar och andra påskfirare. En perfekt Gå-Bort Present också, Vackert & personligt! :-)


♥Over And Out

Kommentarer
Stina L säger:

Vad gulligt, en bra ideé! :-)

2012-03-26 | 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback