Lattemammans vecka:



...Veckan har varit fullspäckad, fart runt som ett "skollat troll"
mellan Skara - Lidköping - Trollhättan - Göteborg och Tilbaka
igen... Fick reda på att mitt smeknamn i skolan ( När jag inte
är där/närvarande ) är: "LATTEMAMMAN."
Om det tycker jag tre saker:

♥KUL, att ha ett eget smeknamn! Kärt barn har många namn.
♥Jag dricker sjukt mycket Latte, kaffe med mjölk så JA...
♥Jag är ABSOLUT en mamma.;)

Det underbara vårvädret har jag bara sett genom ett fönster,
genom bussen eller "läst om i statusar på fejja". ;)
Hoppas ju nu att helgen blir lika fin. VILL OCKSÅ NJUTA!! =)

Ozzy är inte hemma än vilket är otroligt sorgligt, vi saknar han
såå mycket våran lille prins. Men än är inte hoppet ute, vi letar
varje kväll och anonserar! hoppas någon, någonstans vet något.

Livia har fått en "ny" ( JA, bättre begagnad ) CYKEL. En 16 tums,
otroligt mallig när hon cyklar till och från dagis. Elmina ska nog
få en trehjuling på vårens bytesmarknad, det brukar finnas för
ett par hundra. Bra start, men snart kan  hon ta över syrrans 12
tums med stödhjul.  Den: 31 Mars kl 10 - 14.00 kan du alltså fynda
massa barnsaker, kläder och annat för billig peng på Folkets park
 Focus i SKARA.


Tiden går fort... FÖR FORT!! ;)  En dag kvar, sedan HELG.♥



Det våras i rabatterna.



♥Ha det gott!         Over And Out
                                            

Kommentarer
camilla säger:



så härligt att se lite våtecken.(:

kramiz

2012-03-15 | 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback