Våffeldagen!



...Vi har INTE ätit våfler idag, detta beror inte på att vi inte tycker
om voffler, tvärtom! Vi äger inget våffelgärn.:-( Mitt gamla jag "fynda"
på loppis när jag var 18 år pajade lagom till min 23 års dag och sedan
dess har jag inte tänkt på att köpa en ny. Ja, förutom på våffeldagarna,
då tänker jag alltid på; att jag borde köpt en för länge sedan...;-)

Vi åt pannkakor med jordubbssylt idag ist, gott det också. Sedan var
vi ute i skogen, Liv & Mina lekte i sin koja pappa J byggt, voffen och
jag gick på rundvandring och leta efter fint påskris. Picknik hade vi i
solen innan vi åkte hem. Underbart väder idag, tror vi har fått lite färg
om kinderna allihopa. Nu ikväll baka vi hemmagjord Pizza med extra allt,
alla fick vara med och bestämma.;-) HUR GOD SOM HELLST! Grannbarnen
och våra barn var ute och sprang mellan huset fram till 20.00. Märks att det
är sommartid och att det är ljusare om kvällarna. Nu sover det gott i samma
rum i sina små sängar.♥ Maken och jag ska se film, vilken vet jag inte! Det
är hans tur att välja så jag gissar; SFI, Action eller krig..? ;-)

♥Ledig imorrn med mina underbara vilapor.♥



Hoppas ni haft en helt UNDERBAR HELG i solen!!




Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback