17 Maj



RÖD DAG, ledig! och för er som inte vet varför så flög Jesus hem till himlen idag efter
att han gjort en kort come back och återuppstått från de döda. De elva apostlarna var
på platts och vinkade av han inför flygresan som tros gått riktigt bra. Han har sedan
den dagen bott hos sin "fader" Gud och finns bland oss i våra handlingar och ord, ja
något sådant. Hur det var med den saken låter jag vara osagt, men det är vad som står
i Bibeln. Själv tycker jag det är skönt med ledighet, inte för att jag är ledig utan för att
man och barn är hemma. Hör dem geom fönstret hur de leker i trädgården medans jag
pluggar ( och nu bloggar )... I eftermiddag ska vi fira lite med en grillkväll hos familjen
Åkerberg med barn, ser fram emot detta. Sedan får vi inte glömma att Norge fyller år idag
så GRATTIS GRATTIS!! =)

Hoppas ni får en skön ledig dag!!            






♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback