KALAShelg!!


Livia fyllde fem år i Lördags, detta fira vi med familj och vänner
i det underbara vädret.

Det var exakt fem år sedan min make ( som jag då inte enns var förlovad med )
åkte in en tidig Pingstafton till BB. Solen lös och värkarna kom tätt, för tätt!
4 st på tio minuter.
Minns att jag skrek till J -"SKYNDA dig innan jag föder här och NU, på hallgolvet.
Han satt i nyvaken och åt frukost så där lååångsamt, mackor med prickikorv på!
Hela natten hade jag suttit i dushen och spola varm vatten på magen och klockat
värkarna, vattnet hade gått två dagar tidigare.

Kl. 13.05, fyra timmar efter inskrivning pressades en liten indianröd flicka ut och
skrek för kung och fosterland, ja det gjorde jag också...
När de la det lilla röda knytet blev hon tyst, en flicka, en liten liten flicka. Strax under
3 kg vägde Livia född i vecka 37, men frisk och pigg som en nöt! det har hon varit
sedan dess.

LIV I A, det är Liv i henne... Våran LIVIA! Nu, fem år!! Älskade UNGE.♥

KALASBILDER:








♥GRATTIS LIVIA♥



Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback