Lyx Vs Budget:



...Lektält, både söta, mysiga och roliga för barnen att krypa in i.
När Livia fyllde tre år fick hon ett Pippitält, det var REA på lekmer.se.
Det höll två sommrar, inne tog det ingen skada det var värre UTE!!
Grannbarnen hoppa i, på och över tältet, det spööregna på det och
ibland blåste det iväg, en gång ända bort till grannen så att det gick
sönder andra året handla nog mer om vårdslöshet än att det var dålig
kvalité... Nu är jag på jakt efter ett nytt lektält, lekhus som inte kostar
skortan! Men det finns många otroligt fina som då kostar lite mer...

Här lägger jag upp tre olika varianter och köpställen, Budget, Mellan och Lyx,
Välj själv!!

Budget:
    Solskydd & Lektält: 119:- IKEA. Indiantält: 199:- 

Söta prickiga/stjärnor 299:- Hous of Hedda


Mellan: 
Pippitält och jordgubbstält 499 :- Kr på Bl.a Lekmer.se men också på andra sidor.


LYX:  I olika underbara designer med olika teman. Från 2500.- och uppåt.





Hade jag ägt en symaskin hade jag köpt ett slitstarkt typ ( typ vaxduk  i metervara )
och gjort ett överdrag till ett enklare indiantält. Kanske kan låna mammas..? annars
är jag sugen på den röda budget varianten med vita prickar...




♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback