Never say never..!


             ♥ I storatjejens rum:  - Till min Justin Bieber DYRKANDE bonusdotter.




Piffa upp Alicias sorumsvägg lite med en text från hennes favoritartist Justin Biebers debut
album; " Never say never". Inte bara en bra låt och albumstitel utan också ett "peppande"
ledord i livet. "Man ska aldrig säga aldrig" som min mamma alltid sa när jag ville något som
jag trodde var helt omöjligt. Aldig ge upp utan att föst försöka! Självklart var dessa ord extra
passande till min älskade bonusdotter
( som jag ser som min egna eftersom hon vuxit upp och vart
MYCKRT hos oss från hon var sju år och en liten talle.)

...Dessa skrev jag på frihand, är man lite ostadig på handen bör man nog skriva ut en
mall i något typsnitt. Men det är ett snabbt, roligt, BILLIGT och relativt enkelt sätt att
förändra en neutral och "stilren" vägg. Tänk på att ta ett ordspråk", namn eller annan text
som visar vem just DU ÄR! För helt ärligt, Carpé Diem & Amore Mio finns i vattenda hem!

Hitta på något originellt: Ett rim från en favorit dikt, ett namn från din älsklings låt eller ett
roligt ordspråk din familj anväder. ...LÅT FANTASIN FLÖDA & NEVER SAY NEVER!!;-)



                                                             
                                                           ♥Over And Out
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback