Tjuvkräk!



En morgon för inte så länge sedan vaknade en mycket trött Ellie
upp och insåg att hon somnat om och försovit sig, snabbt på med
kläderna. Hoppa frukost, kaffe, borsta håret oc tänderna och iväg...
Bussen kommer! skynda skynda, hinner inte låsa cykeln utan kastar
sig på bussen. PHU! KLARA DET. Hemma klockan 17, men VART F*N
ÄR CYKELN????? Stulen, snodd, norpad, knyckt!! Ja lika många ord
som det finns för att stjäla lika många oärliga människor finns det.
Inget får vara, inget kan de låta bli. SKÄMS DU SOM TOG MIN CYKEL!!
Må DU TJUVAKRÄK få analklåda, svinkoppor i innerörat, skabb under
fotsulorna och håravfall! och DU, bromsen glappa och låste sig så jag
hoppas verkligen du kör raka vägen in i en rosenbuske...!!!

NU har jag hittat en "ny" cykel, tillslut! 900 kr kosta den i väldigt gott
skick, enda problemet var att växeln låst sig därav det billiga priset.
Min man J som kan nästan allt fixa detta på två blå så nu funkar den
felfritt. En cykelkorg och barnsadel inhandlades för den nätta summan
av 500 Kr på coop så totalt blev det 1400 kr extar. Mycket för en fattig
student!


*PIMP MY BIKE*

Men men, är glad att det löste sig och ska nu ut och cykla med tjejerna.
Livia på sin egna lilla cykel och Elmina får provsitta barnsadeln.

Ha det gott alla och glöm inte att LÅSA CYKELN!! ;-)




♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback