Vår helg...


I år blev det ett litet firande på söndag för pappa J, eftersom barnen och då främst
pappa J själv legat döösjuk större delen av hela förra veckan så var det bara de närmsta.
Blev självklart frukost på sängen och han fick sin present från mig...
En klocka till jobbet, med tidtagarur, datum, larm och andra miljarders funktioner!
Precis en sådan han önskat sig.
Han fick även paket av barnen och farsdagstårta. En mysig eftermiddag med de bästa.<3

Min egen pappa fanns med i mina tankar hela eftermoiddagen, tänkte åkt förbi graven med ett ljus
men glömde av det under kvällen. När jag gick och la mig var det som en kall imma imellan hallen
och sovrumet, där kunde jag riktigt känna hur någon krama om mig. Doften var stark, en blandning
av rakvattnet Old Spice och svag mentoldofft. jag gav ALLTID min pappa det rakvattnet i farsdag,
det och strumpor. Tror det var hans sätt att komma till mig när jag inte hann till graven,
och att visa att det var helt OK.

Tjejernas paket till deras pappa J
Hoppas ni haft en trevlig helg hur ni än valt att fira den!! =)

 
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback