Feminist, Javisst!


"..En feminist är någon som inte blir bjuden på middag, som inte har en karl och
som ingen tycker om!!!" / Gunilla Persson visar att hon verkligen har NOLL koll på läget.
Hon måste bara komma från en helt annan planet än alla oss andra.
"Hemmafrun on Mars" premiär mars 2014.

Det går sakta men säkert framåt, jag vet att jag ska hinna klart med min tentauppgift om just
Feminismem, makt, måtstånd och social förändring...
Ja, om jag så ska plugga hela natten fram tills deadline på torsdag kl 08.58!;)


Varmaste kramar i regnrusket! Glöm inte att ta på er ordentligt i morgon, minusgrader och
halka i vissa delar i svealand.

 
 
Over And Out
 
Kommentarer
Anonym säger:

Idag hade hela familjen vinterjacka premier 4 i morse när vi åkte och handla. hoppas skolan går bra får dig. Kram

Svar: Tack! får svar om två veckor om tentan blev godkänd eller ej, men det kändes som det gick bra. Kram på er!!=)
Lorez

2012-10-09 | 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback