PowerFredag!

 
 
Lite ironi, för det är väldigt lite power just idag! Är aptrött. Sovit otroligt dåligt i veckan,
max tre-fyra timmar per natt och det känns. Skolan, alla uppgifter mal runt i skallen...
Liten Elmina som tassar in på natten och ligger och sparkar i sömnen på mamma, är helt
övertygad om att samtliga organ flyttats från sin vanliga plats! Sedan
Alla förbaskade måsten, allt det där som man aldrig hinner med som man VILL göra!!!
 
Efter lämningen av flickorna i morses på förskolan tog jag med hunden Bella ut på en rejäl
morgon promenad, vaknade visserligen till och det soliga vackra höstvädret gjorde säkert
sitt också men sömnigheten gick inte över helt. Vi mötte dessutom en hel skolklass som var
ute och gick med stavar?! 25 knattar som viffta och for med stavarna hej vilt och använde
de till allt som de inte är till för! Bella blev riktigt rädd, hon gömde sig bakom mig och skaka.
Vet inte riktigt vad som är bäst att göra i det lägte? en annan hundägare som gick med två
stora goldens satte sig ner och lugna sina vovvar, jag gick före, lugn och bestämd och visa
min hund att barnen inte var farliga. Även om det inte var just barnen hon var rädd för utan alla
dessa stavar! Det gick bra, hon slappna av fortsatte promenaden lugnt och fint...
 
Tror föresten ska ta en till promenad upp till stan, läst ut min bok nu och drukit två koppar kaffe
så det är kanske dax att röra på sig igen, så jag inte somnar! ...För just nu känns det inte alls
motiverande att läsa...
Ikväll blir det iaf fredagsmys med Liv & Minna med vänner och jag lägger ner studierna tills Söndag,
då pappa J äntligen är ledig hela kvällen så han kan ta tjejerna.
 
 
 



                                         Önskar er en så trevlig helg ni bara kan ha alla fina!! =)

        
       
     
                                                            Over And Out
                                                         
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback