Sen sist!


Vi har köpt en ny superSTOR soffa och sålt våran gamla. Vi har pyntat till halloween festen på Lördag
för de små, samtidigt är jag bjuden på detsamma för vuxna och en tema kväll på statshotellet i Lidköping vilket är praktiskt... Tänkte klä ut mig till en lagom läskig vamyrkvinna på barnens fest och behöver alltså
inte svira om utan bara dra på ett  par höga svarta farliga stilettklackar och dra min cape vidare på nästa party! Tjohooo...

Nya soffan, och nä, det är inte jag som är liten utan soffan är stor.;)


Nu i veckan är det dock väldigt lite fest och fart, jag sitter med laptoppen i knät och skriver som besatt... MÅSTE BLI KLAR!! Skolarbetet hoppar ihop sig, måste sortera och sätta upp klara mål. Skriva, läsa, skriva, läsa...! Ja så ser min vecka ut fram tills fredag, hur ser din ut??? Puss.
 

Over And Out
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback