Dunderförkyld!


Ligger sjuk, blä! Sådär riktigt dunderförkyld med feber, hosta, snuva och huvudvärk...
Efter att agerat sjuksyster åt barnen och sedan mannen blev det till slut min tur att bli sjuk.
Det brukar vara så, att jag agerar sjuksköterska åt familjen och ramlar ihop lagom när alla
andra är friska. Det trista är att Högskolan starta i Trollhättan igår och jag missa första dagen.
Igår var jag endast uppe kl 7 för att klä och fixa tjejernas frissor inför förskolefotograferingen
sedan gick jag och la mig och sov tills de kom hem. Nästan samma visa idag, var uppe lite
tidigare och plugga en stund på em annars ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv.
 
Bella, mitt sällskap i soffan:

Snart i form och tillbaka!
 
 
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback