Träningsglädje i vardagen

 
 SNART , kommer det en liten biceps. .. Snart!;-)
 
Efter en seglivad förkylning med lättare feber har jag fått hoppa konditions träningen i veckan. Men idag körde jag ett styrkepass på hela kroppen. La focus på armar, axlar och rygg men hann även med lite mage, lår och rumpa. Lite svettigt och lagom jobbigt. Hoppas på att bli helt frisk nu snart så jag kan starta upp med joggingen igen och Zumba två gånger i veckan. Så jäkla skoj!!:) 
 
Mina mått vecka 1:
Överarm: 30
Midja: 72
höfter: 89
Lår: 56
Vaden: 29
 
Startvikt: 60,7 kg
Längd: 162, 5 cm
Skostorlek: 37! ;-) Hehe...
 
Som sagt, vikten är INTE alls viktig denna gång! Nu handlar det om att komma iform och att stärka kroppen. Den "NYA" kroppen. Känns konstigt att tänka sig att jag vägde 87 kg när jag kom gem från BB med Elmina. Tror jag vägde 82 kg efter Livia. Enda skillnaden var att efter första barnet tappade jag endast 11 kg och det gick DÖtrögt. Endå hade jag en reäl morot i form av vårt bröllop. Gick ner till 68 kg strax före bröllopet och kände mig endå nöjd men strax steg vågen ett par kg då det visade sig att jag var i tredje månaden på bröllopet. Efter Elmina gick jag dock ner snabbare. Allt redan första halvåret faktiskt! Då vägde jag runt 70. Sedan tog jag 5 kg i taget. Min målvikt har Alltid varit 57 kg även om jag sällan vägt så lite utan alltid minst tio kg mer. Men NU Så!! Nu kör vi...... ;-)
 
Familjens fika dagen till ära♡♥♡
o
MIN "fika"/mellis! Alla ♥ Dag i all ära men det är en vanlig torsdag. Har min fuskdag på Lördagar...

 Over And Out

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback