Kloka ORD

 
Dagen började med ett styrkepass, grötfrukost och en förmiddags promenad på nästan två timmar i solen med voffen. Nu är det läsning och renskrivning som står på schemat innan barnen ska hämtas kl 16! Imorrn ska vi hålla föredrag och redovisa vårt arbete för klassen. Tala inför alla.... För att vara så väl förbered jag bara kan letade jag fram en bok i hyllan på Svenska som förklarar psykologiska grunder ganska bra. I bak på boken har jag skrivit följande citat som fick mig att småle lite idag...
"Innan du kritiserar någon, borde du gå en mil i derad skor.
Då, när du kritiserar dem, är du en mil bort och du har deras skor!!" ;-)   /Ellinor Johansson - 05
 
 
 
 
Önskar er en härlig dag!!! Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback