Lycka...

 
Lycka....

Ordet i sig kan ha många betydelser! Vad är lycka? 
Jag tror det är upp till varje individ att själv avgöra.
Är du lycklig?
För mig är den STORA Lyckan min familj, mina barn,
Min man, min mamma, övrig familj och vänner.
Lycka är också att få vara frisk. Lycka är för mig de där små sakerna som lättar upp vardagen,
de där lilla extra som sättet guld kant runt det vanliga.
 
Idag är lycka att organisera garderoben... 
Inte före! Men efter.;-) Skönt att ha ordning och reda på grejerna så man lätt kan se dem.
Lycka är också att hitta väskor o toppar längst in i skåpet som man glömt av. 
 
På en galje hängde jag upp mina solbrillor så att de finns nära till hans till vårens solglimtar.
Mina favoritväskor fick även de en ordenlig krok  att hängas på! Så nöjd....  Kan kalla det LYCKA!
 

 
Over And Out

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback