Nagelinsperation!

* Bilder lånade från Goggle*
 
 
Lite snygga naglar inför våren är kul! Ett snyggt lack i en trendig färg kan man få för
ett par tior och är det absolut enklaste sättet att uppdatera sin outfit på tycker jag....
Själv har min passion för naglar och dess färg & form växt sig starkare med åren då
jag sedan barnsben varit en inbiten nagelbitare. Sedan ett par år sedan efter att hafft
löstippar växte sig mina egna naglar så långa att jag sluta bita tvärt! Så mycket snyggare
och för att inte tala om, frächare!!
 
Nytt för i vår är trenden att måla en eller ett par naglar i en omaka färg, en blårandig tex
och resten blankt röda. Sedan är det kul att allt fler märken har såkallade penslar så man
kan måla figurer och mönster ovanpå ett färgat lack, som Hello kitty bilden nedan!
Det ska jag testa på mina döttrar som älskar rosa.
 
VILKEN ÄR DIN FAVORIT?? =)
 
 
 
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback