MC MAMA

Ett stycke kultur på Youtube,  Mc Hammer
" U cant touch this!" NANANANA... NANA...
 
Jag visar tjejerna dansen, iförd mina haremsbyxor.
Bella hoppar upp och visar hur man kan hunda till dansen lite... NANANANA..   NANA CANT TOUCH THIS NANNNNNAAAA... hopp, skutt, hopp...
 
Barnen kippar efter luft, de skrattar så de storknar.
Jag kanske skulle uppträda så rolig som jag är, dra ut på turné ned hunden runt: SKARA- VARA- SKARSTAD...??
 
När jag var liten brukade min pappa göra en show med dans, hopp och riktig "negersoul" som han sa... 
Han sjöng James Browns " I FEEL GOOD " NANNANANA... hopp, studds, hoop.
Ett bra minne av pappa.
 
The show most go on..! 
 
 
Nu packar vi ner fikat och drar på äventyr...
 
Trevlig Helg! :)
 
 
 
Over And Out
 

Kommentarer
Anonym säger:

Du är en mc mamma! Kransar

2013-06-15 | 12:25:54
Anonym säger:

*kramar Moa

2013-06-15 | 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback