Lustig med lustgas?!!



Fick tid idag på Kss att fixa min onda gom,
visdomstanden som absolut skulle växa upp inne i kinden på något vis! och varför heter det visdomstand? ? ?
min gadd måste vara den absolut dummaste tanden jag har stött på. Men idag rök den hehe...
Fick lustgas behandling hela tiden, de fick skruva upp den till max innan jag fatta att NU funkar det visst!
De hade en bild på fiskmåsar över tandläkar stolen och när lustgasen kicka in satte jag igång att diskutera hur apjobbiga de små rackarna kan va på somrarna!!
och vipps var jag tillbaka på parkbänken vid pressbyrån en varm sommardag med Verran, året var 1997 och jag upplevde min första fylla
( på Peters Popps, hemmabryggd ) Exakt samma som när jag tog lustgas under förlossningen, skumt! som att skiffta i två världar...
Men med fylla kommer illamående och ångest efter,, och det fick jag när allt var över,
( va inte det minsta lustigt med lustgas med andra ord ).
Men tanden är väck och allt gick bra  =) Jocke & Liv satt vid kiosken på kss och vänta, Liv fick en miniplopp för 2 kr sedan åkte vi hem,
och shit va jag sov!
pilla i mig lite kall kyckling förut framför sesongstarten av medium, å det smaka mumma:D
första matbiten sedan frukost i morses...
Ska hoppa ner i badet nu, med lite badsalt och lavendelolja♥

Back to reality!
                                                             Over and Out

                    




Kommentarer
Linda säger:

ush... låter jobbigt! hoppas du blivit av med tandvärken nu då!!! KRAM!!!

2009-03-06 | 19:15:46
Anonym säger:

Har också haft det jobbigt med visdomständerna. Fy!! krya på dej! / Kram jenni

2009-03-10 | 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback