Happy Valentine!!

 

Imorses vakna vi sent, kvart över nio ( extremt sent för att va småbarnsföräldrar ).
Under frukosten bröt ett jättegräl ut, Liv va arg att hon inte fick ett eget ägg, Jocke va sur att han glömt att att han fick fixa egen tårta tills imorgon, Kitty och Ozzy jama ilsket att de inte fick sin dagliga ostskiva vid frukostbordet ( pålägg slut!! ) och jag va arg att alla va arga! på alla hjärtans dag å allt... Efter morgon/förmiddagsplock kom vi iväg ut iaf, gick bort mot pulkabacken i den knastrande vintervita snön med röda kinder kisandes mot solen!
en underbart vacker vinterdag:)
Synd bara att jag äter penicillin och gick och höll om båda öronen i min jättestora och jättevarma uterliggarmössa, kännde mig typ som han i Utvandrarna... Vi åkte pulka läänge och väääl, var som tre istappar när vi kom hem.
Liv sommna, Jocke och jag tog varsin CaffeLatte. Som en trollkarl  smög han fram en liten valentin gåva;) en Amnetist ( en ädelsten, sägs bringa tur, ge lycka... blabla ) ,, februaris månadssten ( våran alltså ) samt att den är lila = min favvofärg =) Hängde i ett litet silversmycke som jag nu ska ha kärt runt min hals.
Hämtade min pressy, en aladdinask nougathjärtan som J gluffsa i sig på 5,2 minuter!!  så var alla gräl glömda...
Ska hämta mat på Canton, godaste kinamaten i stan ikväll och kolla på en nybränd film när Liv somnat! 
Sisst såg vi  Benjamin Button och jag grät så tårkanalerna svärma över, får hoppas att kvällens film inte är lika gripande, är redan så rödmosig av bihåls/öroninfektionen så jag pallar lixom inte med mer!!

Hoppas på lite Romantik;))       Over and Out!!      

     Happy Valentin!                       Jockes Kärleksförklaring i sylt;)) hehe..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kommentarer
Emma säger:

Ha en mysig valentine du oxå=) puss<3

2009-02-18 | 21:23:38
Jennie... säger:

Happy Valentin too you too;)) hihi<3 puss

2009-02-18 | 21:31:39
Anonym säger:

Skönt att ni har det som vi då;) bråk & kärlek=)

2009-02-18 | 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback