All by Myself!!

 
Ett supertrött dagisbarn med tillhörande superduper trött mamma och stor klädhög....

MIN EGEN TID!!!

Det händer någon gång ibland att man har lite egentid, utan barn, katter, gubbe och tvätt/disk...
Åå det är ljuvligt=) vanligtvis brukar jag träna/sola på min "egna" tid men idag har jag
även hunnit med att måla :-) * LYCKA *
Krävs lite stress, några slitna hårtussar men det går att få ihop.....  tillslut!! ;)
Min dröm är att få ställa ut några av mina olje tavlor, få måla på heltid! det skulle vara fantastiskt.
Skicka Liv till dagis på morgonen för att sedan kunna gå hem igen och ta en
kopp kaffe med sig och gå ut i förådet ...ställa upp en vit duk mot ett stativ och bara måla,
måla rakt  ur hjärtat... vilken frihet! ¥
Men nu tjänar jag ju inte direkt någon förmögenhet på min konst utan måste knega deltid som alla andra,
men drömma det kan man alltid göra, för det är alltid gratis. ♥

Over And Out                

       

Gjorde ett sk " yrkestest" för skojs skul...


*Du är en kreativ och noggrann person. Du har ett gott självförtroende och värdesätter din förmåga att skapa. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera.

Andra yrken där du troligen skulle komma till din rätt är:
Skådespelare
Kosmetolog
Konstnär
Copy
Kock
Arkitekt
Författare
Designer /Grafiker                              Va BRA!! nu vet jag det då;))

Kommentarer
BJERNHAGEN säger:

spana in min sång på bloggen och tyck till! :)

skulle vara asnice, vill höra allas åsikter :*

2009-03-10 | 18:49:07
Bloggadress: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Sanna säger:

Den var jättebra. Helt klart värd att se. Oh jag vill med göra ett yrkestest för att se vad de tycker jag ska bli. Är ju dock redan designer/grafiker men de kanske jag inte alls ska vara enligt testet. :)

2009-03-10 | 21:32:48
Bloggadress: http://universalappeal.blogg.se/
Björk säger:

Du målar jättevackert! Tror du sk asattsa på din konst;) fast då blir alla gammlingar kanske ledsna!

2009-03-13 | 11:46:33
Lina säger:

Du skulle passa som skådis;-)

2009-03-13 | 14:16:24
Ellie säger:

Man tackar!! =) You made my day!!

2009-03-13 | 14:35:04
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback