Make Up

Smink! å vad jag älskar smink... Köpte ny macara och gloss idag.
Ibland kan jag se en tjej på stan som ser grå och tråkig ut och bara
villja rusa fram och styla om henne till värsta puman!! För
ALLA, nu menar jag ALLA kan bli supersnygga i rätt färger och make up...
Själv brukar jag bara köra ögonskugga och macara till vardags och sol-
puder på kinderna, alltid! annars känner jag mig jätte blek. Men till helgen
och vid fest kör jag på fullt ut! med kajal, eyeliner och glitter. Wiieee....
Mina 5 make up favoriter:

♥Mineralfoundation & borste från KICKS -  I.D.
♥Hydra Light foundation *  - IsaDora
♥Beyond length mascara  * - Max Factor
♥Superstay Powergloss  * - Maybelline
♥Dream Mousse Blush * - Maybelline 
* Å alltid Välnopprade ögonbryn!

Vilka är dina sminkfavoriter?? =)
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback