På vildjurs safari i Skara?

Tycker fåglar är underbart vackra, svanar, änder
och gäss... men en aningen otäcka!! riktiga vildar.
på våran promenix runt sjön ( läs: damm/pöl ) tog
vi med gammalt bröd som legat och skräpat i påsen
till fåglarna, så mysigt tänkte jag!! det jag inte räknat
med var gäss större än Livia som måste kommit direkt
från helvetet och mellanlandat i Skara för att va med i
talang allternativt idol?? Usha... Det gick till anfall direkt
så i ren panik kasta jag fram en halv limpa och la benen
på ryggen med vagn o barn i högsta hugg, riktig vildjurs
safari hehe... Väl framme vid vägkanten kom det änder,
även de med rackarns söta ungar i släptåg och vi kunde
kasta till dem de sista i brödpåsen, de åt direkt ur Livs hand.
Vilket äventyr!!;))





♥Over And Out
Kommentarer
Amanda säger:

Vilka härliga sommarbilder! Ser ut som ni har och har haft mycket finare väder än vi. Här har varit grått, kallt och regnigt ett bra tag nu. Idag först hittade solen hit igen, men fortfarande ingen värme ute.

Jag ska dock ta mig ut på en lång promenad sen i solen - ensam. ^^

Kram Kram

2010-06-16 | 13:28:38
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/
Tova säger:

men åh vilka mysiga bilder :)

Hoppas ni också haft två underbart soliga dagar!!

kramar

2010-06-17 | 19:20:08
Bloggadress: http://trasslet.se
Milla säger:

Vad mysigt det ser ut!! Förstår att du la benen på ryggen, det hade jag också gjort :) Blev att tänka på filmen Fåglarna ;)



Hoppas ni har haft en fin dag!



Kramar

2010-06-17 | 20:24:53
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback