Museum: A Day in Skara!


Svennebanan goes kulturella, iaf lite!! ;)
Igår åkte hela familjen till museumet i Skara och kolla
forntidsfynd! GRATIS söndagsnöje för den fattiga barn-
familjen, och faktiskt rätt kul. Efteråt åkte vi hem och käka
glassbomb.( Barnen tyckte nog det sisstnämda var roligast )

+ 6 i solen idag!! detta ger mig lite hopp, hopp om en fin Påsk.
Ska ta mig ut så fort barnen vaknat! ( det knivigaste är alltid att
få BÅDA att sova samtidigt!! ) så jag hinner ta en dusch, gå på toa
torka upp "pizzan" katten la på köksgolvet och fixa lite...
Börjar få in lite rutiner i vardagen igen, men det är INTE det lättaste! 
"I'm no superwoman".
Hoppas ni får en bra måndag och en fin start på nya veckan!! =)

♥Over And Out

ÄNGLARNA i mott liv:

   

♥ Alicia, Livia & £lmina. 14/3 - 2010.
Kommentarer
Stina_Lee säger:

Vad mysigt!! där har inte jag vart på en massa

år. Vad det ng att ha?

kramiz(:

2010-03-15 | 14:30:21
Fröken Viktig säger:

Såå söt den lilla skruttan är :) och den stora med förstås. Hoppas ni får en mysig eftermiddag/kväll. Kram

2010-03-15 | 15:08:07
Bloggadress: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback