Helgen börjar NU!

Vi är alla hemma, maken är apförkyld och vi andra
lite sega! men vi hänger inte läpp för det;) för då
kan fredagsmyset börja redan NU!... =)
Livia & jag har lekt clowner, nu är det pippi maraton på
DvD som gäller. Hur ser eran fredag ut??  =)


Nu sitter jag o beställer jeans till familjen från H&M,
99 KR st är ju rena rånet! J ska få två stycken, själv
beställer jag ett par denimblå, Liv & Mini ska få jeggins.
Är sugen på att klicka hem en snygg vinterkappa oxå
men det känns som det får vänta lite, dels tillåter inte
plånboken det denna månada och sedan känns det lite
tidigt! vill ju njuta av den fina och förhoppnigsvis ganska
soliga hösten först.;)

Trevlig Helg!!   ♥Over And Out £lli£

Kommentarer
Ulrika säger:

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en favorit i repris:



http://uj76.blogspot.com/2010/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Trevlig helg! =)

2010-09-10 | 13:50:57
Bloggadress: http://76.blogspot.com
Camilla säger:

Så fina jeans, men det börjar ta slut!

skulle beställt tidigare:(

kram och krya på er.

2010-09-12 | 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback