Äntligen helg!!


Veckan har gått fort men nu är det skönt att den lider mot sitt slut... Jag har ju varit "gräsänka"
hela veckan då maken vart i GbG på utb, tydligen fanns det gym och spa på hotellet också men
jag är inte det minsta avundsjuk, Näää!! Vi mammor vet att ränna på gym inte på långa vägar så
mycket motion som vissa vanliga vardags sysslor kan ge. Att promenera fram och tillbax från dagis
tex, Dra en vagn med en trött två åring i, koppel i andra handen med en ivrig hund samtidigt som
man bär en matkasse, en cykel med stödhjul som skaver in i ryggkotan medans man pedagogiskt
Pratar (Läs: tjatar ) på en trottsig femåring som INTE vill cykla utan gå, hellst åt ett annat håll än vi andra!!

I am HULKEN, så det så... Så avundsjuk är jag inte, inte det minsta!!;-)

Skönt ska det bli att han kommer hem iaf, saknat min gubbskrutt rätt mycket.

Fredags accessoarer till den lilla svarta klänningen är mitt favorit armband från HM, Örhängena från Gina!
Orange nagelack ( som varit en favorit sen ivåras ) och så ärvda vigselringarna i guld såklart, ALLTID på!!
 
 
 
 
Önskar er en skön helg!! =)


 
Over And Out
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback