Till helvetet och tillbaka igen...



 ....Deppighet, Depression och slutligen melankoli.
Detta inlägg är tillägnat till alla de själar djävulen Tog!
Ja, för jag kallar depression djävulens verk. Allt är becksvart,
hemskt, ensamt och kallt där, jag Tror knappast helvetet kan
vara värre..?

De fina människor som inte orkade kämpa mot sin sjukdom
mer utan tog beslutet att ta sina egna liv, för att få ro tillslut i
själen. För när vi dör är jag övertygad om att dessa människor
får förtur in i himlen, det måste de få! Enligt katolikerna får
dessa människor brinna för evigt i avgrunden men det tror jag
är rena BS!!! Min Gud är barmhärtig, han förlåter alla synder
om människan är kärleksfull med en vacker och ren själ.

Ni är ALLA saknade, tänker på er och varför det blev som det
Blev. Jag kan förstå till viss del hur det känns att hamna på botten
Av det svarta hålet, men jag har aldrig stanna där en längre tid!
Mest bara hälsat på, grävt ner mig i sorg och ångest och långsamt
Klättrat upp igen. Det var många år sedan nu, mörkret har ingen
Platts i mitt liv längre, det är för mycket ljus. Men den sidan av mig
Kommer alltid att finnas, jag kommer alltid att veta och kunna förstå
Hur ni har det. Det är till stor del därför jag studerar till beteendevetare
För att kunna hjälpa ungdomar som har det jobbigt, där allt är svart!
Hjälpa att hitta tillbaks till ljuset om det så bara är en liten låga långt
Bort.

 I torsdags var det tre år sedan min mans bror hängde sig i hamnen,
Idag tio år sedan min vän L tog sitt liv med en burk tabletter.
Jag hoppas ni har frid, sinnes ro och det starkaste ljus som kan värma
Era hjärtan. Hälsa fasan där uppe också och tacka han för tipset om
Trollhättan. ;-) RIP.

 




Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback