En Lördag i köket...

 Mysig eftermiddag med lillan...

Livia var hos en kompis i vanlig ordning och pappa J sov efter sin 13 timmsrs jobbnatt, också i vanlig ordning...
Snällt av Elmina att hjälpa mamma baka smörgåstortor till kalasen. En liten tårta fick maken med sig till jobbet nu inatt den andra STORA ska vi bjuda på imorron till familj & vänner. Samtidigt ska jag hinna skriva hemtenta? Vet inte hur detta ska gå bara att deadline är 08.00 på måndsg den 18/2, min födelsedsg med andra ord. Verkligen en totalt Oskojig födelsedagspresent...;-)
Tro mig att jag kommer köpa den största kondiskakan till förmiddags fikan på högskolan s café på min dag som tröst hehe.
 
Tårtbak:
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback