Måndagslista

 
Många bloggare skriver en lista på posetiva saker varje måndag för att lixom sätta lite guldkant på veckans absolut mest hatade veckodag! Tänkte jag skulle försöka jag med! Jag KAN vara posetiv, eller fejka iallafall. ;-)
 
Måndagens bästa:
♡BARNEN MÅR BRA!♥
♡Hunden Bella mår mycket bättre, inget kräk på tre dagar men fortfarande trött givetvis. 
♡Min man går av sitt pass i em så efter 50 arbetstimmar och fyra dygns frånvaro ( nästan, förutom
  1 tim i fredags när vi käka korv med vänner) så får jag spenderea en HEL kväll med min äkta hälft!
♡Det jag sådde ute blir vattnat, det ser väderGuden till.
♡Jag har nästintill bara sex sidor kvar att skriva ( FÖR EVIGT!! VILL ALDRIG SE EN TENTA MER I HELA MITT.... Ja, inte på några år iaf) 
♡Min kära MOR♥ lämnade av nya fotbollsskor till Livia trotts att hon redan köpt present till hennes födelsedag och hjälp till med att köra till veterinären akut när Bella var så sjuk trotts pälsalergi och pedantisk bil. Min hjälte just nu!! Måste ge en STOR kram till hela vår familj.
♡Jag har minskat 13 cm sedan styrketräningen börja i Mars. Tuvärr råkade jag ställa mig på helvetesmaskinen som visade 4, 6 + ← Queee???
Visst, muskler väger mer än fett men jag har varken blivit grön eller spräckt mina kläder ala The Hulk....
Trodde det skulle stå still på 57-58 kg, möjligtvis något kilo extra pågrund av vättska och PMS vecka men..... 
POSITIVT VAR DET JA!!;-) Allt bra annars?
 
 
 
 
 
 Over And Out
 
 
 
Kommentarer
Millan säger:

Man ska inte väga sig strax före mens elli! Du kan väga upp till 3 kg extra då, strunt i vågen och var glad att du kommit i gång med träningen istället. Puss på dej(:

2013-05-20 | 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback