Nu och DÅ.

 
Det är så vacker ute nu! Jag vill känna, se och lukta med alla sinnen nu. Ta ett mindfoto och minnas detta vackra en regnig dag i november. Aldrig vill jag glömma nu. Men lev nu då för 17! Sluta noja över att sommaren är kort och den regnar säkert bort. Njut av att NU är NU och DÅ är faktiskt DÅ. Allt vi har är nuet. Det är mitt problem, jag lever i framtiden! Andra lever i det förflutna och det är nog ändå värre för det som har varit kan man inte ändra på. Bara det som är NU, det är det vi har och njut, för livet kan aldrig bli vackrare. NU är min tid, din tid och vår tid tillsamans.♡ 
 
Livet är vacker NU

 
 
Ikväll blir det sommarfest på förskolan! Jippie.:-)
Fikakorg och vackert väder får vi ta med och förhoppningsvis två glada barn och en glad( iallefal mindre sur ) mormor.
 
Önskar er alla en härlig vecka! :)
 
 
 
 
Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback