Under molnen med min bok!


Vad läser ni just nu?
Själv läser jag en "gammal klassiker",
Vattenmelonen av Marian Keyes...
Har alla böcker som hon någonsin skrivit... Gillar den Engelska humorn!
Måste säga att jag även gillar Kajsa Ingemarssons böcker mycket, "Små citroner gula"
är ett bra exempel på lite solstolsläsning från förra året;) hehe...

♥Nä, nu stängs datorn av! ska ut och sätta mig ute i solstolen under halvmulen himmel
 med min bok och min kaffelatte! Life is good... =)
 
Over and out
  
Kommentarer
Anonym säger:

Älskar också hennes böcker! gå in på adlibris de har bokrea. Kram Cissi

2009-04-26 | 13:11:33
EWE säger:

Snyggt kort på dig!

det börjar kl 11 på tis! blir det bra? ellr passar onsdag bättre? Puss---;---@

2009-04-26 | 13:19:20
Therese:-) säger:

Fint kort på dig ellien;-)

visst är hennes böcker bra!!

Kram och trevlig helg.

2009-04-26 | 14:43:53
£lli£ säger:

Sv: Onsdag passar mig bättre;))

puss & Krams!! =)

2009-04-26 | 14:45:02
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/
Floos säger:

Jag är sämst på att läsa böcker, önskar att jag vore en riktig bokmal, men har så svårt och koncentrera mig på vad det står, min hjärna skenar i väg på annat.

Har du nått tips på nån bra bok man bara fastnar i på en gång?

2009-04-26 | 17:52:17
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback