v.36+5...

V.36+5... Tänk att om två dagar går jag in i v.37,
samma vecka som lilla Livia föddes i!! 37+3 om jag inte minns
helt fel.,, vattnet gick tre dagar innan bebis det minns jag iaf!!
och grannen under oss;) stackars Marie med sin konstgräsmatta,
det ville sig inte bättre än att vattnet gick på f.m när jag satte mig
i solstolen en varm Majdag den: 23, - 2007. Och som vattnet gick...
det fullkomligt forsa ur mig!! ner på dynan, rinandes ner till våningn
under, det vill säga : På Maries konstgräsmatta. -Har det regnat?
fråga hon... hehe... Den mattan slängdes vill jag lova;)
Sedan tog det ett par dagar innan värkarna satte igång, så på
Pingstaffton, dagen före morsdag ( då de skulle satt igång mig )
kom tre värkar på tio minuter, klockan 07.00 väckte jag J och bad
han rappa på, här skulle ju bebben UT!! klockan 08.10 kom vi in till
KSS, det togs lite test, jag skrek! så fick jag ÄNTLIGEN komma in
till Förlossningen, då öppen 4 cm! klockan var då 09.19, jag fick testa
på lite lustgas och där låg jag halvt om halvt flummig med smärtor från
helvetet ( tyst som en mus! ville ju inte störa!! ) och krysta 13.00 ut en
liten knallrosa INDIANfärgad tjej på strax under 3 kg! LIVIA, våran LIVIA.

Nu ska man alltså på det igen... Kan inte fatta hur vi kvinnor är funtade!!
men denna gången åker jag in i tid!! här ska has bedövning och alla tillåtna
droger de kan ge mig!! SÅ DE SÅ...

Over And Out



♥Lilla Livia, tre dagar gammal! knappt 3 kg tung men
redan här har du vunnit mitt hjärta, nu och föralltid....
Kommentarer
Johanna säger:

Hahaha..man är inte riktigt funtad alltså!! Jag ska också in i tid..så fort det bara går, denna gång ska jag drogas. ;)



Det är nog dags att packa bb-väskan..just nu ligger jag med förvärkar.. :)



Kramar

2009-12-28 | 21:17:05
Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
£lli£ säger:

OJ!! ;)) packa på nu för sjutton gubbar...

2009-12-28 | 21:19:36
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/
Linda säger:

En sådan söt liten tjej!(:

kommer gå toppen, andra bara flyger ut...

NÄSTAN(;

2009-12-28 | 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback