Jul i vårt hus!



Å så jag har städat, *phust*...
och dammat o moppat ja i varje
rum har jag dragit fram som ett stort sjölejon, ( känner mig som en iaf )...
Men nu är jag klar!! =D Jösses vad skönt det känns... Nu väntar jag på att
Liv och min kära J ( och alla missar ) ska komma in från förådet/garaget.
Nä, jag har INTE släng ut dem ( eller, jo kissarna ) men de grejar med sitt
där ute, skönt! Nu är det bara granen som ska in, och foten o mattan...
Blir en plastgran i år, ville ha en äkta men med kattunge och STOR bebis
mage orkar jag inte med att vattna, sopa barr och allt vad en ÄKTA gran
innebär... Men nästa år! DÅ... fast då har vi ju en krypande bebis? ja, när
J och jag är pensionärer ! fast då har vi kanske små barnbarn och onda 
leder;) hehe... Jaja, en riktigt fin plastgran ( som våran faktiskt är! ) går 
lika bra, om man bara pyntar den fint och smyger in lite "Äkta" barr doft
iform av granris i kruka i rumet...
Hur gör ni med gran?? Nä, nu är det dax för fredagsmys och lite god mat.

♥Hoppas ni får en super mysig fredag!! Over And Out


   
  
  
     

Jul i vårt hus...
Kommentarer
Maria säger:

Här har vi plastgran. Mest för att katterna kommer nog riva ner alla barr som finns annars :P

2009-12-11 | 21:58:32
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Jenlen säger:

va fint & juligt ni har det hemma hos er :)

vi ska nog ha åkta gran hade det förra året också men har haft tur inte barrat så mkt man ska lägga en sockerbit i vattnet, kanske du vet..



Ska du göra denna lördag då?

Kram

2009-12-12 | 09:43:14
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/
Diana ♥ säger:

Godmorgon! Hoppas att du får en fin helg! Här hemma är vi lite mörbultade efter en sömnlös natt med tre hundar som skällt heeela natten. Vi håller nämligen på att lära dom att inte sova i sängen inför bebisens ankomst. Har du tips så dela gärna med dig! ;0) Kram

2009-12-12 | 12:11:25
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/
sara säger:

ja du hur skall man göra med granen, vet inte ens om vi skall sätta fram våan plastgran i år, viktor är så himla rörlig nu och är på allt han bara når. men vi får se. skall sätta upp enute i alla fall. kram kram

2009-12-12 | 21:05:06
Stina-Lee säger:

Jättefina bilder! du kan det där med inredning:)



Jo, Viggo fyller två nu i Jan.:D

Kram

2009-12-14 | 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback