Julklappstips:



Varje jul när jag var liten tjej önska jag mig ett
dockhus!... och varje år blev jag lika "besviken"
när jag fick något annat. Mitt dockskåp var hemma
byggt, jag målade dit fönster och gjorde soffa i papper.
Men möblerna var köpta, så jag var stolt endå...

♥På RUSTA har de ett dockhus "HelloKitty" för 199 :- KR.
Julklappstips kanske???


♥Till mammas and pappas har det finfina grejer oxå!
muggar: 10 kr st, till mormor Nivea cremer & dush och
till *** kuddar & förvaring!! ;)

Over And Out

Kommentarer
julia säger:

åh kanske skulle åka iväg och köpa lite fler muggar :D kram

2009-12-06 | 14:41:45
£lli£ säger:

sv:// Du kanske får av tomten:P hehe...

2009-12-06 | 21:05:36
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/
Cissi säger:

Åh, det där huset har jag tittat på till Isabelle - men tror att Tess skulle äta upp småsakerna... Hehe...



Hoppas att du har fått en bra start på veckan. Kramar Cissi

2009-12-07 | 17:27:42
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback