Modell Mini...

...Skickar ni julkort?? jag har alltid knåpat ihop
något "egen"gjort och skickat till de närmsta
( senast 16 Dec ) sedan jag var liten... På senare
år har jag även skickat med ett kort på Livia,
som bebistomte eller som förra året "pepparkaks tjej!"
Men att göra korten är det lättaste, sitter med det nu-
det svåra är att få en bra bild på Liv! att hon ska va still
i över 1 minut är nästan lika svårt som att få mig att avstå
julgodis ( det vill säga OMÖJLIGT!! )...

♥Ex: sudd... sudd och ett KLART=)


Lyckades faktiskt hitta två bra som jag nu ska skicka in... =)

♥Trevlig Helg!!
        Over And Out

Kommentarer
Jenny säger:

Vilka söta bilder på henne.

Jo det är en del i helgen men ändå kul, men oftast typiskt har man en sak planerad blir det en massa till som krockar o har man inget att göra o vill så händer inget :)



Japp vi pratade om det vore mysigt vart där en gång innan o det spöregna va inget kul o0 ingen julkänsla alls..

Hoppas ni får en bra helg! Kramar

2009-12-04 | 12:10:39
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/
Rebecca säger:

Hej söta!

Ja det är inte lätt att få en bild där barnen är stilla då det behövs hihi fast söt tomte var det allt.

Vi skickar inga julkort sedan några år tillbaks, vi har bestämt oss för att skänka de pengar det kostar till välgörenhet i stället och brukar skicka ut ett mail till släkt och vänner om det i stället.

Hoppas ni får en riktigt underbar fredag!

Kramar i mängder

2009-12-04 | 13:04:55
Bloggadress: http://www.cheeky.nu
Diana ♥ säger:

Tack söta! Vad ska du hitta på ikväll? Maken och jag ska faktiskt baka för en gångs skull, mysigt, måste vara mina nya mammahormoner, haha! :) Kram och trevlig fredagkväll! ♥

2009-12-04 | 18:06:34
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/
FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA säger:

det sista kortet var ju hur söt som helst, här är vi dåliga på julkort. Vi har knåpat ihop och skicka till mailadresser till nära och kära men inte med posten.



Önskar en toppen fredag, kraaam

2009-12-04 | 20:18:31
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/
my säger:

Haha känner så väl igen mig! Jag har alltid gjort egna julkort, med barnen, och du har det lätt nu ska jag tala om. Vänta tills du har TRE barn, som alla ska le och titta in i kameran SAMTIDIGT!! :)

Jag brukar fixa sen i photoshop, lägga till tomtar, paket, färger text osv, sen framkalla som vanliga kort. Kul och personligt och smidigt!

2009-12-05 | 10:59:16
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback