Otrogen med en Älg i en annan del av stan?..



Känner mig usel! Är inte bara sjuk, är lite oärlig också, vänstrar med dagiset älgen!
smider onda planer för att få in mitt stackars flickebarn på denna avdelning. Får ta det från början...
Eftersom vi flyttade till hus i en annan del av stan ( stan är inte stor men endå ) så behöver vi byta dagis!
ENKELT, jag vet!
men eftersom jag är så oerhört konflickträdd har jag inte vågat ta upp detta med fröknarna på nuvarande dagiset ,Svanen utan smygit bakom ryggen på dem och fått in LIv på Älgen. Nu kommer det ju bli apjobbigt den dagen hon slutar, jag kan ju inte bara låta det passera och hoppas att de inte märker att hon saknas ju....
visst hon är bara tre äpplen hög men hon låter väldigt mycket o hela tiden så det är lixsom ingen risk!!
Nä, får ta ett snack med dom, typ nästa vecka! kan ju inte va otrogen med älgen:S
Känner mig även smått usel att jag skulle va sjuk just nu, valentinehelgen ocg gubbens födelsedag å allt! :(
Fast det är ju fredagen den trettonde idag, då brukar ju allt endå gå åt hellskotta iaf!
Ingen risk att något händer mig, ska ju bara va inne... fast vänta lite! ska ju till VårdCentralen kl: 15.00...
Shit, tänk om det händer något där! Kanske får en läkare som inte kan Svenska ( eller ja, det är ju det enda dom har där nuförtiden )
Extra svårt nu när jag i stort sett är döv på båda öronen, såg bara hur knasigtdet blev med telefonförsäljaren igår...
En man ringde,  jag svara... Tyckte han sa att han sålde kartonger! jag sa vänligt men bestämmt NEJ!
vi har så mycket, har fått åkt till tippen med en massa för vi har just flyttat till hus och de kan inte ligga här och skräpa, sådeså... Mannen slängde på!!
Mannen ringde upp Jocke på kvällen igen, han sålde kalsonger.

Nä, nu ska jag slutta negga! gå och ta mig en kopp kaffe.

lägger ut lite bilder på stora hallen och Livias rum som nästan är färdiga!!

Over and Out                                       


                  

  
   

Kommentarer
Millan säger:

Va fint:)

2009-02-18 | 21:32:42
Josefin Larsson säger:

Gud va fint ni har fått det! Grattis gumman:)

2009-03-04 | 10:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback