Konsten att sova snyggt!

Det är en konst att sova snyggt! och bra...
tror jag sov en HEL natt 2005 senast eller var det 2006?
Ja, hur som hellst så har vår säng blivit mer välbesökt
genom åren. Från början var det bara jag och Kitty! sedan
var det J som fick inta andra sidan på dubbelsängen. Efter
två år låg där även en bebis kallad Livia och ytterligare året
senare en kattunge, Kittys pojk Ozzy nere vid fötterna....
Och nu är det snart fullsatt med ännu en bebismage och kattunge.
Men de gör det med stil! med fötter upp i luften och täcken högt o
lågt! och jag skulle inte villja byta bort det för allt i världen...
Nu ska jag ner Mvc och lyssna på bebbens hjärt ljud och se hur
mycket pyret växt! lite större än med Livia är magen ( växtkurvan ).
Annars mår jag ganska bra just nu när jag får vila ryggen.
Hoppas ni får en bra måndag! =)   Over And Out

 

♥Konsten att sova en HEL natt...
Kommentarer
Ewelina säger:

Jag sover själv i en 1.20 säng;)

men du har det bra mysigt du!!

Mår du och magen bra? Puss---;--@

EWE:)

2009-11-16 | 13:33:55
FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA säger:

jadu det är ett konstverk i sig hihi

riktiga mysbilder =)

2009-11-16 | 16:48:55
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/
Madeleine säger:

Gud så sött ;-)

2009-11-18 | 15:25:35
Bloggadress: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback